קח מדריך חינמי לשיפור התפעול במפעל שלך, תכנון נכון של קווי ייצור ומחסנים

Posted on Updated on

לאחר 10 שנות ניסיון כמהנדס תעשיה וניהול בתעשייה היצרנית ו 3 שנים בהם אני מסייע לחברות שונות בשיפור תהליכי עבודה בייצור ובמחסנים, אני שמח להציג בפניכם מדריך שכתבתי פרי עבודה מאומצת בחודשים האחרונים.

שלום,

Liraz Pic small

זהו הפוסט הראשון שלי ואני מקווה שהוא כתוב היטב וימצא חן בעיניך. הכל מקרה בסוף הפוסט מופיעה כתובת אתר האינטרנט שלי ובו תוכל לקבל בקלות את המדריך שלי.

כבר בתחילת דרכי המקצועית כאשר הייתי מנהל פרויקטים צעיר וניהלתי את הייצור ואת המחסן של המפעלים ואתרי הייצור שהקמנו, נתקלתי בבעיות הרגילות (את זה אני יודע היום…) של תפוקה נמוכה הרבה יותר ממה שציפיתי וחישבתי באקסלים שלי, מחסן לא ממש גדול, אבל כשמזמינים ממנו ח"ג צריך לחכות יום שלם עד שחומר מגיע וגם אז רק אם לא נגמר…

לכן כשאני מגיע למפעל שרוצה לטפל בבעיות התפעוליות שלו, אני מרגיש מיד מה שמנהל המפעל מרגיש…חייבים להעלות תפוקות ולמה לעזאזאל שום דבר לא קורהכפי שחשבנו וחישבנו…

בקובץ שלפניכם סיכמתי עבורכם את השיטה בה אני עובד כאשר אני מגיע למפעל שצריך לשפר את תהליכי העבודה שלו, ליעל את מחלקות היצור ולתפעל את המחסנים בצורה אפקטיבית וחסכונית יותר.

במהלך השנים האחרונות, הספקתי לעבוד במגוון רחב של מפעלים מסוגים שונים – מתכת, הזרקות פלסטיק, מזון, נגרות, יודאיקה, כימיה ועוד.

התנסיתי גם בתחומים שונים של עשייה תפעולית – תהליכי תפ"י, הטמעת ושיפור מערכות ERP, טיוב וארגון מחסנים, שיפור רצפות ייצור, תכנון והקמת מחסנים, ניתוח ובקרת תהליכי ייצור ועוד.

הניסיון הזה ובעיקר הגיוון הרב שחוויתי, גרמו לי לגיבוש שיטה ובה מספר שלבים ברורים שניתן לישם בכל מפעל וארגון על מנת ליעל את מערכי היצור והלוגיסטיקה.

כמובן שהפיתרון לכל מפעל הוא שונה ואין חברה אחת שדומה לחברתה, אבל ניהול התהליך בצורה מסודרת לפי שלבים מוגדרים מראש, מקלה מאוד על העבודה ודוחפת את כל השותפים למהלך להצלחה, יעול העבודה ובסופו של יום חיסכון של כסף רב!

אני שמח לחלוק איתכם את השיטה שלי ולעזור לכם לבצע שינויים תפעוליים שיגרמו ליעול העבודה, ביצוע פרויקטים של שיפור ושדרוג מערכי היצור והמחסנים והגדלת התפוקות.

במדריך תוכלו גם למצוא דוגמאות מפורטות ממפעלים שונים ותעשיות שונות בהן ביצעתי פרויקטים לשיפור ושדרוג המערך התפעולי.

הוספתי תרשימים, שרטוטים ותמונות על מנת להמחיש שהשינוי הוא לא תיאורטי ו"על הנייר", אלא קורה באמת ומביא לתוצאות מדהימות ומדידות  שכולם נהנים מהן.

תוכל להוריד את המדריך בקלות מהאתר שלי בכתובת http://www.liraz-pm.co.il

בהצלחה,

לירז שמואלי

כתיבת תגובה